Narbulut, belgelerinize her yerden ve tüm cihazlardan erişebileceğiniz, düzenleyebileceğiniz; aynı anda ekip olarak çalışabileceğiniz ya da bireysel olarak çalışıp belge, dosya ve klasörleri iş arkadaşlarınızla veya müşterilerinizle paylaşabileceğiniz yeni nesil bir çalışma ortamıdır. Ayrıca, tüm bu özellikler herhangi bir ek maliyet gerektirmez.
Veri kaybı, işletmenizin işleyişini durdurabilir ve önemli maliyetlere yol açabilir. Narbulut’un güvenli yedekleme çözümleri sayesinde verilerinizi her an güvenle yedekleyin ve kaybetme riskini en aza indirin. Otomatik yedekleme ve veri kurtarma hizmetlerimizle beklenmedik veri kayıplarına karşı tam koruma sağlayın. Verilerinizi koruyarak işinizin sürekliliğini garanti altına alın.
Kuruluşunuz ve işletmenizin dosya ve klasörlerini kolayca depolayabilir, ekip üyeleri oluşturabilir, paylaşabilir ve üzerinde işbirliği yapabilirsiniz. Ekip üyelerinizle, izinler doğrultusunda ortak klasörleri ve ofis belgelerini gerçek zamanlı olarak aynı anda kullanabilir, birlikte çalışabilirsiniz.
Şirketler, ekip çalışmasını güçlendirmek için yerelde ortak çalışma alanları oluşturuyor ve bu sistemler için altyapı, cihaz ve lisans yatırımları yapmak zorunda kalıyorlar. Sistemlerin yönetimi, sürekliliği ve güvenliği için sürekli iyileştirmeler ve kontroller de ek bir maliyet oluşturuyor. Bu maliyetlerin en büyüğünü ise yanlış yönetilen sistemlerin sonucunda yaşanan veri kayıpları oluşturuyor. Narbulut kullanarak veri kaybına son verin.
İşletmeler, BT sistemlerine yatırım yaparken sürekli artan personel sayısı ve veri hacmini de göz önünde bulundurmak zorundadır. Bu nedenle, genellikle ihtiyacından fazla yatırım yapmak durumunda kalır ve kullanılmayan sistemlerin maliyetine katlanmak zorunda kalır. Bulut sistemleri ise ihtiyacınız kadar alan kullanmanızı sağlar ve sadece kullandıkça ödeme yapmanıza olanak tanır.